Przedszkolak z klasą » wstęp
Od lat wiadomo że kontakt naszych pociech ze sztuką ma zbawienny wpływ na
ich przyszłość. Zajmowanie się, zwłaszcza, dziedzinami związanymi z
występami, aktywnością ruchową oraz sceniczną, pobudza naszych milusińskich
do wytężonej pracy umysłu,
a w przyszłości daje szczególne efekty w uprawianiu nauk ścisłych, a przede wszystkim kształtuje uwagę poznawczą. Dlatego też mamy przyjemność przedstawić Państwu szczególną ofertę zajęć twórczych – umuzykalniających, popularnie zwanych RYTMIKĄ.
Zajęcia rytmiczne dla dzieci w wieku przedszkolnym pozwalają maluchom w sposób fizyczny i namacalny doświadczać muzyki. Rozwijają poczucie rytmu oraz poczucie świadomego ruchu całego ciała jak i w szczególny sposób wyobraźnię.
Przedszkole, to również okres intensywnego rozwoju umysłowego dzieci. Już od najmłodszych lat możemy zaobserwować szybko pojawiające się zmiany indywidualne. Obejmują one szybkość i poprawność myślenia, bogactwo i oryginalność pomysłów, tempo
i łatwość wykonywania różnych działań. Jest to najlepszy czas, aby rozpocząć naukę języka ANGIELSKIEGO.
Wyniki badań wskazują na to, że dzieci uczące się języka obcego od wczesnego dzieciństwa szybciej osiągają płynność w mówieniu i mają lepszą wymowę. Efekty doświadczeń w dziedzinie wczesnego nauczania języków obcych są bardzo zachęcające i warte naśladowania.
Świadomi tego, że uczenie się języka w przedszkolu to przede wszystkim dobra zabawa, pragniemy uwrażliwić dzieci na język obcy
w tej właśnie formie.
a w przyszłości daje szczególne efekty w uprawianiu nauk ścisłych, a przede wszystkim kształtuje uwagę poznawczą. Dlatego też mamy przyjemność przedstawić Państwu szczególną ofertę zajęć twórczych – umuzykalniających, popularnie zwanych RYTMIKĄ.
Zajęcia rytmiczne dla dzieci w wieku przedszkolnym pozwalają maluchom w sposób fizyczny i namacalny doświadczać muzyki. Rozwijają poczucie rytmu oraz poczucie świadomego ruchu całego ciała jak i w szczególny sposób wyobraźnię.
Przedszkole, to również okres intensywnego rozwoju umysłowego dzieci. Już od najmłodszych lat możemy zaobserwować szybko pojawiające się zmiany indywidualne. Obejmują one szybkość i poprawność myślenia, bogactwo i oryginalność pomysłów, tempo
i łatwość wykonywania różnych działań. Jest to najlepszy czas, aby rozpocząć naukę języka ANGIELSKIEGO.
Wyniki badań wskazują na to, że dzieci uczące się języka obcego od wczesnego dzieciństwa szybciej osiągają płynność w mówieniu i mają lepszą wymowę. Efekty doświadczeń w dziedzinie wczesnego nauczania języków obcych są bardzo zachęcające i warte naśladowania.
Świadomi tego, że uczenie się języka w przedszkolu to przede wszystkim dobra zabawa, pragniemy uwrażliwić dzieci na język obcy
w tej właśnie formie.